Regulamin korzystania ze sklepu firmy LUKATER
1. Dane firmy
Sklep internetowy www.lukater.pl jest własnością firmy:
LUKATER Dorota Strzelecka
ul. C.K. Norwida 2
84-217 KAMIEŃ
NIP: 5882256884
REGON: 221763445
2. UWAGA! Ogólne zasady funkcjonowania sklepu lukater.pl
Sklep www.lukater.pl jest jedną z wielu form sprzedaży towarów oferowanych przez firmę LUKATER. System magazynowy firmy nie jest jeszcze zintegrowany ze sklepem lukater.pl. Może to skutkować rozbieżnością stanu magazynowego niniejszego sklepu ze stanem rzeczywistym.
W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia niezwłocznie kontaktujemy się z zamawiającym i albo zwracamy całość wpłaconej kwoty na wskazane konto albo wysyłamy towar po uzupełnieniu stanów magazynowych.
Aby mieć całkowitą pewność że poszukiwany towar jest dostępny na stanie magazynowym bardzo prosimy o kontakt przed dokonaniem zakupu.
3. Zakupy i zamówienia
W firmie LUKATER zamówienia przyjmowane są przez stronę www.lukater.pl, mailowo lub telefonicznie. Klient dokonujący zakupów lub zamówienia na stronie www.lukater.pl dobrowolnie związuje się umową kupna sprzedaży z właścicielem sklepu i akceptuje wszystkie warunki niniejszego regulaminu. Klient zobowiązuje się uiścić opłatę za zakupione towary zgodnie z wybraną formą płatności.
UWAGA! Aby otrzymać fakturę należy zaznaczyć zapotrzebowanie na karcie w podsumowaniu zakupów (dla zakupów na stronie) oraz podać dane do faktury tj. NIP. Z dniem 01.01.2020 nie ma możliwości wystawienia faktury do paragonu do którego nie został podany NIP podczas zamówienia.
4. Sposób realizacji zamówienia
Zamówienia realizowane są zawsze w najszybszym możliwym terminie. Wysyłki dokonywane są przez Pocztę Polską, firmę kurierską DPD, paczkomaty InPost lub inną formą, o której kupujący jest informowany. O wyborze sposobu dostawy lub odbioru osobistego decyduje Klient. Jeżeli zamawiający dokonuje wyboru płatności podczas odbioru towaru (pobranie, COD), zobowiązuje się do uiszczenia opłaty kurierowi doręczającemu w wysokości zgodnej z widniejącą na etykiecie paczki. Nie podjęcie paczki pobraniowej zamawianej w naszym sklepie skutkować będzie wpisem na czarną listę i kolejne zamówienia pobraniowe nie będą realizowane. Towar w paczce ze statusem "doręczono" (podpis osoby odbierającej) uznaje się za dostarczony. W przypadku płatności kartą płatniczą, czas realizacji wynosi przeważnie od 1 do 4 dni roboczych i liczony jest od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.
5. Zwroty
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych, odstąpić od tej umowy bez podawania przyczyny.
Zwrot towaru może zostać uznany tylko w przypadku przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy w formie pisemnej. [pobierz formularz tutaj]. Wypełnione i podpisane oświadczenie należy przesłać wraz z przedmiotem zakupu na adres firmy: LUKATER ul. C.K. Norwida 2, 84-217 Kamień lub dostarczyć osobiście, po uprzednim kontakcie.
Zwroty nie będą przyjmowane gdy na zwracanym towarze widoczne będą ślady użytkowania, uszkodzenia lub zerwane plomby. Koszty przesyłki towarów zwracanych pokrywa kupujący. Całość kwoty zwracanego towaru zostanie przelana na konto wskazane przez kupującego w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Kwota ta ulega pomniejszeniu o koszt dostawy w przypadku jeśli konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy oferowany przez sprzedawcę.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej zamawiającego.
6. Reklamacje
Firma LUKATER zobowiązuje się dostarczyć zamawiany towar bez wad. W innym przypadku zobowiązuje się do poinformowania klienta o wadach produktu i ewentualnym rabacie na produkt. W przypadku dostarczenia towaru wadliwego lub niezgodnego z zamówieniem sprzedający zobowiązuje się odebrać towar od kupującego na własny koszt za pośrednictwem firmy kurierskiej. Kupujący zobowiązuje się przygotować towar do wysyłki i wydać go kurierowi odbierającemu (DPD).
Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć kupującemu towar wolny od wad lub zwrócić całkowity koszt zamówienia na wskazane konto bankowe. W przypadku niektórych towarów wymiana dotyczy tylko uszkodzonych części urządzenia, które należy samodzielnie wymontować z urządzenia.
Reklamacjom nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne spowodowane niewłaściwym użytkowaniem lub spowodowane złymi warunkami atmosferycznymi. Informujemy że w wypadku jakiejkolwiek reklamacji preferujemy pozasądowe rozwiązanie sporów. W przypadku jakichkolwiek niejasności informujemy o możliwości rozwiązywanie sporów, zgodnie z wymogami UE pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/
main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
Konsument ma prawo do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi do 24 miesięcy po wykryciu wady. Reklamacja w formie pisemnej powinna zawierać opis wady oraz roszczenia konsumenta. Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili wydania rzeczy.
7. Dane osobowe
Dokonując zakupu w sklepie internetowym www.lukater.pl kupujący dobrowolnie przekazuje swoje dane osobowe firmie LUKATER Dorota Strzelecka, ul. C.K. Norwida 2, 84-217 Kamień, która automatycznie staje się administratorem Państwa danych osobowych, w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. dalej zwanego "RODO".
Państwa dane osobowe wykorzystujemy w celach:
- Realizacji zamówień, w tym wykonania postanowień zawieranych umów i obowiązków umownych oraz wzajemnych rozliczeń.
- Wykonania ciążących na nas obowiązków prawnych, zarówno publiczno-prawnych i kadrowo-księgowych, jak i tych wynikających z postanowień umownych i obowiązku odprowadzenia stosownych danin i prowadzenia wymaganych prawem dokumentów - cel zwany dalej "obowiązek prawny".
Z danych potrzebnych do wykonania umowy i realizacji obowiązku prawnego będziemy korzystać:
- Przez czas trwania łączącej nas umowy.
- Przez czas, w którym powszechnie obowiązujące przepisy prawa np. Kodeksu cywilnego, ustaw tzw. podatkowych (PIT, CIT), prawa budowlanego nakazują nam przechowywać stosowne dane.
- Przez czas, w którym możemy ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązku.
Przekazane przez Państwa dane osobowe, po realizacji zamówienia zostają zarchiwizowane i zabezpieczone do czasu otrzymania pisemnego wniosku o ich usunięcie. Zastrzegamy sobie możliwość usunięcia Państwa danych osobowych w okolicznościach od nas niezależnych (np. awaria systemu informatycznego). Dane osobowe archiwizowane są wyłącznie w formie elektronicznej.
Pozyskane od Państwa dane osobowe przekazujemy:
1) Podmiotom przetwarzającym dane w naszym imieniu, uczestniczącym w wykonywaniu naszych obowiązków i czynności, tj.:
- obsługującym nasze systemy teleinformatyczne lub udostępniającym nam narzędzia teleinformatyczne,
- podmiotom wspierającym nas w zakresie obsługi prawnej, rachunkowo-księgowej, realizacji projektów i zamówień oraz kadrowo-administracyjnej.
2) Innym administratorom danych osobowych, przetwarzającym dane we własnym imieniu, tj.:
- podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską oraz ich pośrednikom,
- podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (np. banki),
- podmiotom współpracującym z nami przy realizacji projektów i zamówień oraz obsłudze spraw księgowych, podatkowych, prawnych i innych - w zakresie, w jakim staną się one administratorem danych.
Ponadto pragniemy poinformować, że:
1) Nie planujemy przekazywać uzyskanych od Państwa danych osobowych podmiotom telemarketingowym oraz poza strefę Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
2) Zgodnie z RODO mają Państwo prawo do złożenia wniosku o:
- korektę Państwa danych osobowych,
- usunięcie Państwa danych osobowych,
- ograniczenie przetwarzania Państwa danych osobowych (stosownie do treści złożonego wniosku),
- umożliwienie dostępu do Państwa danych osobowych, w tym uzyskanie informacji o przetwarzanych danych oraz o dostarczenie ich kopii,
- przeniesienie Państwa danych osobowych do innego administratora lub bezpośrednio do Państwa, w zakresie określonym w art. 20 RODO.
Z powyższych uprawnień mogą Państwo skorzystać, składając pisemny wniosek na adres naszej siedziby lub wysyłając go na adres e-mail: info@lukater.pl.
W przypadku gdy przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa, mają Państwo prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Ograniczenia realizacji zamówienia
Realizacja zamówień w sklepie lukater.pl jest możliwa tylko na terytorium Polski. Wszelkie zamówienia i wysyłki zagraniczne będą realizowane po uprzednim kontakcie telefonicznym lub mailowym.
9. Formy płatności
Sklep lukater.pl akceptuje takie formy płatności jak: tradycyjny przelew bankowy, ekspresowe płatności online, płatność przy odbiorze COD, karty płatnicze, PayPal.
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
Obsługiwane karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.
10. Odbiór osobisty
Wszelkie odbiory osobiste muszą być wcześniej uzgodnione telefonicznie.
11. Kodeks dobrych manier
Firma LUKATER dokłada wszelkich starań aby klient był zadowolony. Niekiedy zdarza się jednak, że coś pójdzie nie tak. Wychodzimy z założenia, że spokój i opanowanie pozwala załatwić więcej, a napięcie nerwowe i stres skutkują większą ilością popełnianych błędów i odbijają się frustracją wśród ewentualnych niezadowolonych klientów.
W myśl powyższego zanim oskarżysz nas o złą wolę, weź kilka wdechów i spokojnie powiedz nam co zaszło - na pewno da się to jakoś wyjaśnić i naprawić - dla wyrozumiałych klientów często staramy się o jakieś zadośćuczynienie.
W myśl hasła "Klient w krawacie jest mniej awanturujący się" zakładamy, że każdy zamawiający jest w krawacie.